Målet i sikte!

Nu är jag äntligen nära mitt viktmål, att komma under 62 kg. Väger nu 62,2kg.
Sedan ska jag fundera på hur jag ska göra i fortsättningen med min viktresa, hur jag ska hålla vikten. 
 
Dagens träning bestod av:
 
Pass B består av
Tricepspress (triceps)
Hantelrodd (rygg)
Hantelpress (bröst
 
Magövningarna jag gör är fortfarande efter en app, jag är på dag 18 av 30. Det går bra, men börjar bli riktigt tufft. 
 
Jag följer ju också ett schema för att lära mig göra 100 armhävningar. Det är från iForm. Jag börjar mot en  vägg, sedan mot bord och sist på golvet, förhoppningsvis. 
 
Idag var det vila från min rumpa-benövningar. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nujavlarjenny.blogg.se

Här berättar jag om min viktresa från 84 kilo. Ger tips på lowcarbmat som har funkat för mig.

RSS 2.0