Träning, att jag inte alltid har gjort det!

För mig har träningen blivit en del av min vardag. Jag fullkomligen älskar mina träningspass och jag kan inte riktigt förstå hur jag tidigare inte tränat regelbundet. Jag har alltid varit periodare, med princip allt. Även så med träningen tidigare. Detta är det längsta jag har tränat utan uppehåll och det känns så kul. Jag känner ingen hets över att prestera, jag jämför mig inte med andra och på så vis blir jag inte besviken när jag inte når "bättre" resultat. Denna gången bryr jag mig inte om andra, denna gången kör jag mitt race. Så vad är skillnaden mot tidigare gånger? 
Jo först och främst, jag tränar hemma. Jag går inte till gymmet, jag jämför mig inte med andra som tränar och känner inte av någon prestationångest. Att träna på gym funkar för många, men inte för mig och min osäkerhet bland andra människor. 
Sedan, jag älskar att träna efter appar och scheman. Det är så härligt struktrerat och kontrollfreak som jag är med vissa saker, fullkomligt älskar jag det. Gör så här säger appen och jag bara följer. Så lätt, så okomplicerat! 

Dagens magövningar!

Idag har jag tränat ordentligt. Pass B på styrketräningen, mage och rumpa-benövningar. Därefter var jag och familjen och vandrade i skogen i två timmar, genom sumpmarker och upp för berg. Så härligt! 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nujavlarjenny.blogg.se

Här berättar jag om min viktresa från 84 kilo. Ger tips på lowcarbmat som har funkat för mig.

RSS 2.0