Vågen visade på 61 kilo. Jag klarade det!

Jag kunde knaptp tro det när jag ställde mig på vågen igår. Vågen visade 61 vilket innebär att jag är i mål. Jag lyckades gå ner under 62 kilo och därmed är min viktminskningsresa slut. Jag behöver inte gå ner mer i vikt nu, jag är fullkomligt nöjd och belåten med det jag väger nu. 

 
Så vad händer nu? Vad blir nästa fas? Jo jag ska fortsätta träna, både styrka och kondition. Jag skall stärka min kropp och målet är att få något synliga muskler. Jag är inte intresserad av att få varken en fitness- eller bodybuildningkropp, för mig räcker att man ska kunna antyda att jag har starka muskler. 
 
Hur planen ser ut nu? Det funderar jag fortfarande på. Jag kommer posta ett inlägg så fort jag vet lite mer. Just nu är jag bara lycklig över att ha klarat det. 
 
Det tog 203 dagar för mig att komma i mål. 29 veckor av hårt arbetande, envishet och självdisciplin att inte bara förändra min kropp utan även mitt sinne. 6 ½ månad från att gå från en 84 kilos tung slapp person till en nu 61 kilos aktiv kämpe. 
 
23 kg på 29 veckor. Start den 26 mars och i mål den 14 oktober. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nujavlarjenny.blogg.se

Här berättar jag om min viktresa från 84 kilo. Ger tips på lowcarbmat som har funkat för mig.

RSS 2.0